Uudised

Study in Estonia kampaania jõudis rahvusvahelise hariduse loovus- ja innovatsioonikonkursil finaali 24. august HARNO

Suurimaid maailma hariduse ning haridustehnoloogia uudiseid kasjatava portaal "PIE" valis Eesti algatuse "Study in Estonia" turunduskampaania möödunud aasta parimate globaalsete turundustegude finaali.


Eesti jõudis parimate sekka kampaaniaga "Tervitusmaterjalid igale Eestisse saabuvale välistudengile", kus 3500 tervituskotti vajaliku Eestis õppimise ning töötamise eelinfoga said nii meie ülikoolidesse saabuvad tasemeõppetudengid kui ka Erasmus+ vahetusüliõpilased. Finaalis konkureerib Eesti California ja Londoni ülikoolide kampaaniatega ning teiste parimate turundustegudega Ameerika Ühendriikidest, Inglismaalt ja Saudi Araabiast.

"See on väga meeldiv tunnustus ja toob välja, et lisaks headele strateegiatele tunnustatakse ka Eesti kõrghariduse rahvusvaheliste turundustegevuste tulemuslikkust. Sisuliselt on tegu hariduse rahvusvahelistumise innovaatiliste ideede Kuldse Palmioksa finalistide sekka jõudmisega,“ ütles Eesti kõrghariduse rahvusvahelise turunduse juht Eero Loonurm. "Oleme Euroopa silmis üks paremini organiseeritud riiklikke kõrghariduse rahvusvahelistumise turunduse süsteeme. Lisaks aitame ka Euroopa Komisjonil tutvustada Euroopat kui parimat õppimiseks sobivat piirkonda, kuid oma töö tulemuslikkust me mõõdame koos Eesti ülikoolidega Eestis õppivate välistudengite statistika abil ning läbi Eestis õppinud ja meie tööturule jõudnud vilistlaste."

Õppeaastal 2019/2020 õppis Eestis kokku enam kui 7000 välisüliõpilast, kelle õpingute jooksul tehtud kulutused elamisele ning eluasemele ulatusid 33 miljoni euroni. Statistikaameti andmetel tõid eelneva aasta töötavad välistudengid ja -vilistlased Eestile üle 10 miljoni euro maksutulu.

"Välistudengite arv on Eestis iga aastaga kasvanud ning meie tervituskottide "Welcome Bag" eesmärk on aidata välistudengid stardipakult võimalikult hästi akadeemilisse ellu," lisas Study in Estonia turundusspetsialist Triinu Lillepalu. "Kui keskmine turist jääb Eestisse mõneks päevaks või ka nädalaks, siis keskmine välistudeng jääb Eestisse mitmeks aastaks. Ta tarbib Eesti teenuseid nii nädala sees kui nädalavahetustel, ja tema kogemus toob kasu kogu Eestis nii akadeemilisele maailmale kui ka majandusele järgnevate aastakümnete jooksul, olgu see siis Eestis või laias maailmas.“

Rahvusvahelise hariduse portaali "Professionals in International Education" PIEoneer Awards on globaalne rahvusvahelise hariduse aastaauhindade konkurss, kus tunnustatakse uuenduslikke lahendusi ning saavutusi rahvusvahelise hariduse areenil. Study in Estonia turunduskampaania õpinguid alustavate välistudengite tervitamiseks valiti 8 finalisti sekka kategoorias Marketing Campaign of the Year.

PIEoneer Awards konkurssi korraldab Londonis asuv meediaettevõte The PIE (Professionals in Higher Education), mille ümber on aastatega kasvanud globaalne rahvusvahelise hariduse kogukond. Lisaks aasta turunduskampaaniale valitakse parimad ka näiteks järgmistes kategooriates: aasta majutuskogemuse pakkuja, aasta mitmekesisuse toetaja, aasta parim haridusagentuur, aasta silmapaistvaim panus rahvusvahelise hariduse valdkonda, aasta rahvusvaheline vilistlane, aasta era- ja avaliku sektori koostöö, ja paljud teised kategooriad. PIEoneer Awards 2020 auhinnatseremoonia toimub septembris. Traditsiooniliselt Londonis aset leidnud sündmus toimub tervislikel kaalutlustel seekord hoopis virtuaalselt. Kõikide kategooriate ja finalistidega saab tutvuda PIEoneer Awards kodulehel.

Study in Estonia on Eestit kui kvaliteetset kõrgharidusvõimalusi pakkuvat maad tutvustav koostööalgatus. Tegevustes osalevad kõik Eesti kõrgkoolid, kus võimalik õppida vähemalt ühel täies mahus inglise keeles õpetataval ja rahvusvaheliselt tunnustatud tasemeõppe kaval. Study in Estonia tegevusi koordineerib Haridus- ja Noorteamet programmi Dora Pluss raames, mida viiakse ellu Euroopa Regionaalarengu fondi kaudu ning Euroopa Liidu struktuuritoetuste abil.

Lisainfo

Eesti jõudis parimate sekka kampaaniaga "Tervitusmaterjalid igale Eestisse saabuvale välistudengile", kus 3500 tervituskotti vajaliku Eestis õppimise ning töötamise eelinfoga said nii meie ülikoolidesse saabuvad tasemeõppetudengid kui ka Erasmus+ vahetusüliõpilased. Finaalis konkureerib Eesti California ja Londoni ülikoolide kampaaniatega ning teiste parimate turundustegudega Ameerika Ühendriikidest, Inglismaalt ja Saudi Araabiast.


"See on väga meeldiv tunnustus ja toob välja, et lisaks headele strateegiatele tunnustatakse ka Eesti kõrghariduse rahvusvaheliste turundustegevuste tulemuslikkust. Sisuliselt on tegu hariduse rahvusvahelistumise innovaatiliste ideede Kuldse Palmioksa finalistide sekka jõudmisega,“ ütles Eesti kõrghariduse rahvusvahelise turunduse juht Eero Loonurm. "Oleme Euroopa silmis üks paremini organiseeritud riiklikke kõrghariduse rahvusvahelistumise turunduse süsteeme. Lisaks aitame ka Euroopa Komisjonil tutvustada Euroopat kui parimat õppimiseks sobivat piirkonda, kuid oma töö tulemuslikkust me mõõdame koos Eesti ülikoolidega Eestis õppivate välistudengite statistika abil ning läbi Eestis õppinud ja meie tööturule jõudnud vilistlaste."

Õppeaastal 2019/2020 õppis Eestis kokku enam kui 7000 välisüliõpilast, kelle õpingute jooksul tehtud kulutused elamisele ning eluasemele ulatusid 33 miljoni euroni. Statistikaameti andmetel tõid eelneva aasta töötavad välistudengid ja -vilistlased Eestile üle 10 miljoni euro maksutulu.

"Välistudengite arv on Eestis iga aastaga kasvanud ning meie tervituskottide "Welcome Bag" eesmärk on aidata välistudengid stardipakult võimalikult hästi akadeemilisse ellu," lisas Study in Estonia turundusspetsialist Triinu Lillepalu. "Kui keskmine turist jääb Eestisse mõneks päevaks või ka nädalaks, siis keskmine välistudeng jääb Eestisse mitmeks aastaks. Ta tarbib Eesti teenuseid nii nädala sees kui nädalavahetustel, ja tema kogemus toob kasu kogu Eestis nii akadeemilisele maailmale kui ka majandusele järgnevate aastakümnete jooksul, olgu see siis Eestis või laias maailmas.“

Rahvusvahelise hariduse portaali "Professionals in International Education" PIEoneer Awards on globaalne rahvusvahelise hariduse aastaauhindade konkurss, kus tunnustatakse uuenduslikke lahendusi ning saavutusi rahvusvahelise hariduse areenil. Study in Estonia turunduskampaania õpinguid alustavate välistudengite tervitamiseks valiti 8 finalisti sekka kategoorias Marketing Campaign of the Year.

PIEoneer Awards konkurssi korraldab Londonis asuv meediaettevõte The PIE (Professionals in Higher Education), mille ümber on aastatega kasvanud globaalne rahvusvahelise hariduse kogukond. Lisaks aasta turunduskampaaniale valitakse parimad ka näiteks järgmistes kategooriates: aasta majutuskogemuse pakkuja, aasta mitmekesisuse toetaja, aasta parim haridusagentuur, aasta silmapaistvaim panus rahvusvahelise hariduse valdkonda, aasta rahvusvaheline vilistlane, aasta era- ja avaliku sektori koostöö, ja paljud teised kategooriad. PIEoneer Awards 2020 auhinnatseremoonia toimub septembris. Traditsiooniliselt Londonis aset leidnud sündmus toimub tervislikel kaalutlustel seekord hoopis virtuaalselt. Kõikide kategooriate ja finalistidega saab tutvuda PIEoneer Awards kodulehel.

Study in Estonia on Eestit kui kvaliteetset kõrgharidusvõimalusi pakkuvat maad tutvustav koostööalgatus. Tegevustes osalevad kõik Eesti kõrgkoolid, kus võimalik õppida vähemalt ühel täies mahus inglise keeles õpetataval ja rahvusvaheliselt tunnustatud tasemeõppe kaval. Study in Estonia tegevusi koordineerib Haridus- ja Noorteamet programmi Dora Pluss raames, mida viiakse ellu Euroopa Regionaalarengu fondi kaudu ning Euroopa Liidu struktuuritoetuste abil.

Lisainfo